PINJAMAN UKHWAH

Koperasi Pendidikan Islam Malaysia Berhad ( UKHWAH ) @ Maybank







Pinjaman koperasi UKHWAH

  • Pinjaman maksima sehingga RM150,000
  • Proses dalam 3 Minggu
  • Tempoh bayaran balik sehingga 10 tahun
  • Kadar keuntungan adalah untuk 10 tahun adalah 4.65% setahun(AG SAHAJA)
  • Jika Pemohon ada masalah Ctos atau blacklist lebih 30K, faedah adalah 6.99%
  • Payout 91.5%
  • Gaji Minima RM600 dan berkhidmat 3 bulan keatas
  • Status Kerja Tetap
  • Untuk kakitangan kerajaan sahaja (AG). Potongan Gaji Biro Angkasa
  • Jika Blacklist / CTOS Maybank kena Settle atau Tidak Layak


Dokumen Yang Diperlukan

  • Slip Gaji Asal Satu Bulan Terkini (e-payslip perlu disahkan Majikan dan 3 salinan)
  • 3 Salinan Slip Gaji Setiap Bulan untuk 3 Bulan Disahkan Majikan
  • 3 Salinan IC Disahkan Majikan
  • Surat Pengesahan Majikan
  • Surat Opsyen Bersara (jika perlu)
  • 2 Salinan Buku Bank
  • Bill Air/Api/Astro/Telefon/KWSP
  • Jika buat overlap settlement dari bank, mesti sertakan resit bayaran rasmi ASAL
  • Potongan Biro Angkasa



1 ulasan:

  1. Salam pembuka
    Nama saya Arif Hidayat
    Sudah dua tahun saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp30 juta dari AVANT Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Pinjaman AVANT memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan cicilan pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Deborah bahwa saya ingin melanjutkan ekspansi bisnis sehingga saya mengajukan tambahan Rp250 juta setelah melalui proses hukum pinjaman saya disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam di rekening bank BCA saya. Saya tidak ada tantangan dengan pihak bank karena tim pengelolaan pinjaman terbatas Bu Deborah dan Avant sudah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA dan INDONESIA, jadi tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Avant Loans Limited hari ini dan selalu
    e_mail: [avantloanson@gmail.com]

    WhatsApp: +6281334785906

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    BalasPadam