SENARAI MAJIKAN YANG LAYAK (ORGANISASI UTAMA)

          SENARAI MAJIKAN YANG LAYAK POTONGAN 60% MELALUI ANGKASA
  • Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK)
  • Agensi Kelayakan Malaysia (MQA)
  • Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia
  • Berita Nasional Malaysia
  • Dewan Bahasa & Pustaka (DBP)
  • Dewan Bandaraya Kuching Utara
  • Giat Mara
  • Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM)
  • Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM)
  • Institut Al Quran Terengganu
  • Institut Alam Sekitar
  • Institut Aminuddin Baki
  • Institut Diplomasi dan Hubungan Luar Negeri (IDFR)
  • Institut Integriti Malaysia
  • Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM)
  • Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN)
  • Institut Kemahiran Mara (IKM)
  • Institut Latihan Kehakiman dan Perundangan (ILKAP)
  • Insitut Latihan Perindustrian (ILP)
  • Institut Latihan Sektor Awam Negeri (INSAN)
  • Institut Latihan Vokasional Malaysia
  • Institut Pembangunan Kompetensi
  • Institut Pendidikan Guru
  • Institut Pengurusan Peladang Langkawi
  • Institut Penilaian Negara
  • Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI)
  • Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM)
  • Institut Penyelidikan Perubatan (STOMATOLOGY)
  • Institut Penyiaran Dan Penerangan Tun Abd Razak
  • Institut Perakaunan Malaysia (MIA)
  • Institut Pengurusan Bahasa dan Antarabangsa
  • Institut Penilaian Harta (INSPEN)
  • Institut Pertanian
  • Institut Sosial Malaysia
  • Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN)
  • Institut teknikal Jepen Malaysia
  • Institut Teknologi Unggas
  • Institut Terjemahan Negara Malaysia
  • Institut Veterina / Penyelidikan Veterina
  • Jabatan Agama Islam 
  • Jabatan Arkib Negara
  • Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia
  • Jabatan Imigresen Malaysia
  • Jabatan Pengairan & Saliran (JPS)
  • Jabatan Perdana Menteri
  • Kementerian Kerja Raya
  • Kementerian Kesihatan
  • Kementerian Pelajaran
  • Kementerian Pertahanan
  • Kementerian Sumber Asli
  • Kolej Kejururawatan Negeri
  • Kolej Kemahiran Tinggi Mara
  • Kolej Komuniti
  • Kolej Profesional Mara
  • Kolej Teknologi Islam Antarabangsa Melaka
  • kolej Universiti Teknikal Kebangsaan Malaysia
  • Kolej Yayasan Melaka
  • Korporasi Pembangunan Desa (KORPORASI SARAWAK)
  • Kumpulan Wang Saraan (DIPERBADANKAN)
  • Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP)
  • Lembaga Air Negeri
  • Lembaga Akreditasi Negara (LAN)
  • Lembaga Bandaran Johor Tenggara (LBJT)
  • Lembaga Getah Malaysia
  • Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN)
  • Lembaga Kayu Dan Perindustrian Malaysia
  • Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM)
  • Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA)
  • Lembaga Kemajuan Kelantan Selatan (KESEDAR)
  • Lembaga Kemajuan Perhutanan Malaysia
  • Lembaga Kemajuan Perikanan Malaysia
  • Lembaga Kemajuan Perindustrian Malaysia (MIDA)
  • Lembaga Kemajuan Pertanian Kemubu (KADA)
  • Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA)
  • Lembaga Kemajuan Perusahan Pertanian Negeri Pahang (LKPP)
  • Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH)
  • Lembaga Kemajuan Wilayah Kedah (KEDA)
  • Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA)
  • Lembaga Koko Malaysia
  • Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM)
  • Lembaga Maktab Mahmud, Negeri Kedah
  • Lembaga Minyak Sawit Malaysia (MPOB)
  • Lembaga Muzium Negeri
  • Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA)
  • Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia
  • Lembaga Pembangunan Langkawi Kedah (LADA)
  • Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN)
  • Lembaga Pemegang Amanah Taman-Taman Sabah
  • Lembaga Penggalakan Pelancong Malaysia
  • Lembaga Peperiksaan
  • Lembaga Perindustrian Nanas
  • Lembaga Pertubuhan Peladang
  • Lembaga Sumber Asli Dan Alam Sekitar
  • Lembaga Sungai-Sungai Sarawak
  • Lembaga Tabung Angkatan Tentera Malaysia
  • Lembaga Tabung Haji
  • Lembaga Tembakau Negara, Kelantan
  • Lembaga Urus Air Selangor (LUAS)
  • Mahkamah Persekutuan
  • Majlis Agama Islam
  • Majlis Amanah Rakyat (MARA)
  • Majlis Bandaraya
  • Majlis Daerah
  • Majlis Kebudayaan Negeri Johor (YAYASAN WARISAN JOHOR)
  • Majlis Peperiksaan Malaysia
  • Majlis Perbandaran
  • Majlis Sukan Negara Malaysia
  • Majlis Sukan Negeri
  • Pejabat Daerah / Tanah
  • Perbadanan / Lembaga Muzium Negeri
  • Perbadanan Bioteknologi Melaka
  • Perbadanan Hal Ehwal Bekas Angkatan Tentera (PERHEBAT)
  • Perbadanan Hang Tuah Jaya (PHTJ)
  • Perbadanan Harta Intelek Malaysia
  • Perbadanan Iktisad / Kemajuan Negeri
  • Perbadanan Kemajuan / Pembangunan Pertanian Negeri
  • Perbadanan Kemajuan Ekonomi
  • Perbadanan Kemajuan Filem Malaysia (FINAS)
  • Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia
  • Perbadanan Labuan
  • PErbadanan Pembangunan Ladang Rakyat Negeri Kelantan
  • Perbadanan Pembangunan Perdangangan Luar Malaysia (MATRADE)
  • Perbadanan Pembangunan Pertanian Negeri
  • Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal Dan Pembersihan Awam (PPSPPA)
  • Perbadanan Perpustakaan Awam 
  • Perbadanan Produktiviti Negara Malaysia (NPC)
  • Perbadanan Putrajaya
  • Perbadanan Stadium Merdeka
  • Perbadanan Stadium Negeri
  • Perbadanan Tabung Pembayaran Kemahiran
  • Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN)
  • Perbadanan Taman Negara Johor
  • Perbendaharan Malaysia
  • Pertubuhan Berita Nasional (BERNAMA)
  • Pertubuhan Kebajikan Islam Malaysia (PERKIM)
  • Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO)
  • Pihak Berkuasa Pelaksanaan Koridor Utara
  • Polis Diraja Malaysia (PDRM)
  • Politeknik
  • Pusat Perubatan Universiti
  • Pustaka / Perpustakaan Negeri / Daerah
  • RISDA
  • Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM)
  • Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan
  • Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia (SKMM)
  • Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM)
  • Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD)
  • Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)
  • Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malysia (SPA)
  • Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR)
  • Suruhanjaya Sekuriti Malaysia
  • Suruhanjaya Syarikat Malaysia
  • Syarikat Air Darul Aman (Surat Pengesahan Perlu Disertakan)
  • Universiti Darul Iman Malysia (UDM)
  • Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)
  • Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)
  • Universiti Malaya (UM)
  • Universiti Malaysia Negeri
  • Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)
  • Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)
  • Universiti Putra Malaysia (UPM)
  • Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)
  • Universiti Sains Malaysia (USM)
  • Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA)
  • Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM)
  • Universiti Teknologi Malaysia (UTM)
  • Universiti Teknologi MARA (UiTM)
  • Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM)
  • Universiti Utara Malaysia (UUM)
  • Yayasan Islam Negeri
  • Yayasan Negeri

          SENARAI MAJIKAN YANG LAYAK POTONGAN 50% MELALUI ANGKASA
  • Air Kelantan Sdn Bhd
  • Amanah Ikhtiar Malaysia
  • Amanah Raya Berhad
  • Felcra
  • Kolej Islam Darul RIdzuan
  • Kolej Pengajian Islam Johor
  • Kolej Uiversiti Islam Malaysia
  • Lembaga Muzium Negeri Kedah
  • Lembaga Pelabuhan Johor / Klang / Penang
  • Perbadanan bekalan Air Pulau Pinang
  • Syarikat Bekalan Air Negeri
  • Tekun Nasional
  • Universiti Indutri Selangor (UNISEL)

          SENARAI MAJIKAN YANG LAYAK POTONGAN 40% MELALUI ANGKASA
  • Lembaga Perumahan Dan Hartanah Selangor
  • Lembaga Muzium Negeri Sembilan

**** Segala maklumat di atas sentiasa berubah-ubah. Harap Maklum.

7 ulasan:

  1. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    BalasPadam
  2. Anda dipersilakan untuk ACCESS LOANS FIRM di sini, kami memastikan Anda mendapatkan pinjaman terbaik untuk bisnis Anda atau membayar tagihan Anda. Jawab saja beberapa pertanyaan sederhana dan penuhi persyaratannya. Hubungi kami sekarang untuk pinjaman 3% untuk semua pinjaman, mudah, cepat, dan aman.

    PINJAMAN TERSEDIA YANG KAMI TAWARKAN ADALAH;

    * Pinjaman Pribadi dan Pinjaman Perumahan,
    * Renovasi rumah dan tagihan Rumah Sakit
    * Pembesaran Bisnis
    * Refinancing Ekstensi Pertanian dan Penambangan Emas
    * Proyek pembiayaan dengan kebutuhan keuangan yang lebih tinggi
    * Pinjaman Bisnis dan Pinjaman Investasi

    INFORMASI KONTAK ADALAH;

    KANTOR KEPALA (accessloansfirm@gmail.com)

    WHATSAPP: +12342018860

      Pinjaman yang baik dimulai dengan Pinjaman yang lebih baik

    BalasPadam
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    BalasPadam
  4. Halo, semua orang, nama saya AMINA Saya tinggal di indonesia dan hidup bernilai hidup dengan selesa untuk saya dan keluarga saya sekarang dan saya tidak pernah benar-benar melihat kebaikan dalam hidup saya kerana saya seorang ibu yang tersiksa dengan tiga anak dan saya akan melalui masalah yang serius ketika saya meminta wang untuk melabur dalam perniagaan pertaniannya, dan saya tidak mampu membayar tagihan sekolahnya, dan kemudian saya pergi ke bank untuk pinjaman, dan mereka menolak saya, menyatakan saya tidak mempunyai kredit kad. Dari sana, saya berlari ke ayah saya, dan dia tidak ada pilihan bantuan, maka ketika saya melayari balasan Facebook dan saya berjumpa seorang pemberi pinjaman untuk Puan BAHIJA, yang memberikan pinjaman pada kadar faedah yang baik, dan saya mendengar tentang ia banyak penipuan di internet, tetapi dalam keadaan saya yang terdesak ini, saya tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mencuba dan mengejutkan, ia sama seperti mimpi, saya menerima pinjaman sebanyak 20.000 dolar dan akan menasihatkan sesiapa sahaja dalam keperluan sebenar dan serius pinjaman. hubungi tuhan ini yang takut dengan lelaki melalui e-mel. ((joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)) dan saya ingin anda semua berdoa untuk lydia ini untuk saya. Terima kasih JOSE LUIS/.///

    BalasPadam
  5. Data pribadi
    negara Indonesia
    Nama: Arif Hidayat
    Alamat: Jl.ds.lamangkona tawaeli
    Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp30 juta dari AVANT Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. AVANT Loan telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Deborah bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya menyerahkan tambahan Rp250 juta setelah melalui proses hukum saya. pinjaman disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam di rekening bank BCA saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Bu Deborah dan tim manajemen pinjaman terbatas Avant telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA dan INDONESIA, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Avant Loans Limited hari ini dan selalu
    e_mail: [avantloanson@gmail.com]

    WhatsApp: +6281334785906

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    BalasPadam
  6. nama saya Alberth Eduard Sanady, saya berusia 47 tahun dan saya tinggal di Jl. Sorido Raya. km.12 No. 14. Kota Biak Provinsi Papua. Indonesia. Saya kehilangan 87 juta Rupiah kepada peminjam palsu hanya kerana saya memohon pinjaman 1 bilion Rupiah untuk melabur dalam perniagaan resort saya di Bali.
    Baru-baru ini saya sedang membaca artikel berita di blog tentang mengenai mengenai pandemik coronavirus dan bagaimana ia telah mempengaruhi setiap sektor ekonomi.
    Di blog saya, saya melihat kisah ibu yanti Ari dengan alamat, nombor telefon dan juga nombor Whatsapp pada bahagian komen tentang bagaimana dia meminjam dengan jayanya dari ibu ANA MICHAEL JAMINAN JAMINAN JAMINAN dan di bawah adalah maklumatnya

    ibu Yanti Ari dengan nombor telefonnya: +62 821-1644-0184 dan nombor Whatsapp nya: +62 821-1644-0184. dia tinggal di Kota Medan. e-melnya: ariy62612@gmail.com dan ini adalah butiran syarikat yang dia katakan bahawa dia dihubungi.
    PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan e-mel hubungan syarikat :: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    Daripada rasa ingin tahu, saya memutuskan untuk menghubungi ibu yanti untuk mengesahkan sama ada cerita yang dikongsi beliau adalah benar kerana saya sudah menjadi mangsa peminjam palsu, jadi saya memanggilnya dan kami juga bercakap pada whatsapp di mana dia menghantar saya semua bukti pinjamannya dari PINJAMAN TRUST JAMINAN.
    Setelah melihat dan mengesahkan segala yang ibu memberitahu saya, saya memutuskan untuk menghubungi PINJAMAN JAMINAN JAMINAN dan saya telah hadir. Setelah saya menyerahkan semua dokumen yang diminta dari saya. Permohonan pinjaman saya telah diluluskan dan saya menerima pinjaman saya dalam akaun bank. Saya berjanji kepada ibu Yanti bahawa saya akan mengambil masa saya untuk berkongsi kebaikan jika saya menerima pinjaman daripada syarikat. Semoga Allah terus memberkati ibu Yanti dan syarikat untuk apa yang telah mereka lakukan untuk saya.
    anda boleh menghubungi ibu Yanti jika anda mahu dan anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: albertheduardsanady@gmail.com

    BalasPadam
  7. Nama saya Asep Darjat.
    Saya benar-benar akan berterima kasih kepada Allah atas kebaikan yang Anda lakukan dengan membantu saya dan hari ini saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp250.000.000,00 untuk menyelesaikan masalah saya.
    Saya menerima telepon di ponsel saya pagi ini dari Bank BRI saya yang menyatakan bahwa saya berhasil mendapatkan pinjaman pada akun saya.
    Saya berterima kasih kepada nyonya Debora karena saya menjaga kepercayaan saya kepada Anda dan atas karunia Allah, saya telah menerima pinjaman saya dengan sukses.
    Terima kasih banyak.
    Saya juga akan memberi tahu Anda teman-teman dan orang-orang terkasih yang membutuhkan pinjaman. Terima kasih banyak Nyonya Deborah, saya berdoa semoga Allah menyertai Anda.
    Hubungi Ibu Deborah melalui
    situs web: www.avantsloan.com
    email: avantloanson@gmail.com
    WhatsApp: +6281334785906

    BalasPadam